Arquiescola’23
31/05/23Un any més, l’Institut Torrent de les Bruixes, en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, ha participat en la setmana de l’Arquitectura.
L’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO ha participat en el taller “Descoberta de l’entorn”. En aquest taller, hem analitzat… Llegeix més»

