Mobilitats Erasmus+ 2023-2024: obrim convocatòria (fins al 8 de juny)!

Us informem que ja estem organitzant les mobilitats Erasmus+ pel proper curs 2023-2024. Estem planificant tres activitats principals:

– Mobilitat (en format intercanvi) per a 12 alumnes de 4t d’ESO durant una setmana al Lycée International Montebello a Lille (França)

– Mobilitat (en format intercanvi) per a 12 alumnes de 4t d’ESO durant una setmana al Gymnasium Borromäum a Salzburg (Àustria)

– Mobilitat (en format intercanvi) per a 6 alumnes de 1r Batxillerat durant un mes al: Lycée International Montebello (2 places), Gymnasium Borromäum (2 places) i al Vaskivuoren Lukio (Vantaa, Finlàndia, 2 places).

Per garantir que tothom pugui participar d’aquestes oportunitats i donat que no totes les famílies reuneixen les condicions per poder acollir a algú a casa seva, també estem buscant famílies voluntàries que vulguin acollir a algun dels estudiants visitants tot i que, el seu fill/a no viatgi. Penseu que és una oportunitat única d’aprenentatge i enriquiment per a les vostres famílies el poder acollir un/a jove d’un altre país a casa vostra.

Aquí teniu la informació presentada a la reunió d’avui i el formulari d’inscripció:

2023REUNIÓ1_ MOBILITATS ERASMUS+ 2023

Carta de presentación_intercambio 2023-2024

El termini per a presentar-s’hi està obert fins dijous dia 8 de juny! Animeu-vos!

Podeu enviar la vostra documentació a emma.ang@torrentdelesbruixes.org