XVIII Presentació de treballs de recerca de Santa Coloma de Gramenet

Avui ha tingut lloc la XVIII Presentació de treballs de recerca de Santa Coloma de Gramenet a la biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré.

Aquesta presentació està dedicada a compartir i comunicar algunes de les recerques dutes a terme durant aquest curs per part d’alumnat de 2n de batxillerat dels instituts de la ciutat. És una jornada formativa adreçada a l’alumnat de 1r de batxillerat, que coneixerà bons exemples de treballs que orientin les seves futures recerques.

Els alumnes de 2n de batxillerat que han fet la seva presentació han estat l’Ainara Jiménez i la Heidi Toasa, amb el treball “Sensibilització bacteriana als raigs ultraviolats” i l’Alba Mingorance amb el treball “El culte al cos i el rebuig a l’obesitat. Allò que la ciència sap i la publicitat no diu”.

Felicitacions per les vostres exposicions!