Xarxa d’Escoles Verdes

El passat dissabte, l’Institut Torrent de les Bruixes va rebre el distintiu que ens reconeix com una Escola Verda. L’acte de lliurament dels certificats va estar presidit pel Conseller d’Educació, Josep Bargalló i el Conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet.

Aquest distintiu reconeix les accions que duent a terme al centre per aconseguir que el nostre alumnat  esdevingui un ciutadà responsable i respectuós amb el medi ambient alhora que ens permet aprendre i créixer col·laborant amb la resta d’Escoles Verdes de Catalunya.