Tallers a la Universitat de Barcelona

L’alumnat de 2n de batxillerat de la Modalitat de Ciències ha treballat durant un dia als laboratoris de la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona.

Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits a l’aula permet l’alumnat adonar-se de l’utilitat i significació del que està estudiant, és el que es coneix com a educació competencial. Aquest és el sentit dels tallers que han dut a terme durant tot el matí als laboratoris de la facultat: identificar analgèsics, estudiar l’escena d’un crim, fer reaccions químiques a petita escala i experimentar amb el racó del fred.

Una experiència inoblidable!