Taller d’arqueologia a la UPF

En el marc del programa EscoLab, un grup de 30 estudiants de 1r d’ESO del nostre institut, acompanyats pel seu professorat van tenir l’oportunitat de conèixer de prop i de manera didàctica la tasca científica que es fa al Laboratori d’Arqueologia (LARQ) de la Universitat Pompeu Fabra.

A més, l’alumnat ha participat en un taller que té un triple objectiu: donar a conèixer les eines i els mètodes bàsics del procés de la recerca en arqueologia; posar de manifest que aquesta recerca és fruit d’un treball interdisciplinari i, per últim, ensenyar a respectar i a valorar el patrimoni cultural i històric com un bé col·lectiu.