SAVE THE CHILDREN

KMS DE SOLIDARITAT

Cada curs, amb comptades excepcions, participem a aquesta cursa solidària. Es fa per col·laborar amb l’entitat Save The Children que fa una tasca molt important a països que viuen situacions de conflicte. La seva mirada es dirigeix principalment als infants.

És important que animem a l’alumnat a participar a la cursa i a col·laborar, ja que es poden patrocinar els km que corrin. Pensem que hem d’estimular l’esperit solidari dels nostres joves i aquesta és una bona manera de fer-ho.

Aquí teniu la presentació que va veure l’alumnat a les tutories, per tal de conscienciar-los: SAVE THE CHILDREN

Podeu veure també la presentació amb les Explicacions del dia de la cursa.

Recordeu que l’horari és de 8.15 a 14h. Després marxen a casa.

Disposen del servei d’autocar, com sempre.