Santa Coloma 2050

Demà dimecres 18, els alumnes del Torrent faran les presentacions del seu darrer TG “Santa Coloma 2050” als següents espais:

• Alumnat de 1r d’ESO: a la biblioteca de l’institut. Horari: 8:15h a 14.45h
  • Alumnat de 2n d’ESO: a la Sala d’actes del Museu Torre Balldovina (Santa Coloma). Horari: 8.30h a la plaça de la Vila per anar al Museu. L’activitat acabarà 14.30h a la plaça de la Vila.
  • Alumnat de 3r d’ESO: a la sala d’actes de l’EEBE. Horari: 8.15h a la parada de metro Santa Coloma. 13.30h finalitzarà la presentació en l’EEBE i tornada a Santa Coloma.
  • Alumnat de 4t d’ESO: a la sala d’actes de la UPC. Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (Campus Diagonal Sud). Horari: 8.15h metro Fondo. Finalitzarà aproximadament a les 13.30h i tornada cap a Santa Coloma.

Hi ha idees molt interessants!!!!!