Rehabilitació de la façana de l’Institut: Projecte d’Art Urbà

El Departament de Dibuix i l’Equip Directiu de l’Institut Torrent de les Bruixes hem dissenyat un Projecte d’Art Urbà per tal de rehabilitar tota la façana del centre. Actualment la imatge exterior de l’institut està molt deteriorada i per això ens hem plantejat actualitzar-la i transformar aquest espai públic de la ciutat.

Començarem el 3 d’abril i durarà 3 setmanes, en sessions de matí i tarda.

L’objectiu és que l’alumnat participi en la creació d’una obra d’art col·lectiva, executant-la junt amb 21 artistes als murs exteriors del centre. La implicació de l’alumnat en aquesta proposta és una forma de desenvolupar la seva capacitat projectual i creativa, així com la seva participació social i cultural al barri. Els temes els ha escollit l’alumnat i són l’amistat, la solidaritat i el gènere. En el projecte també col·labora el professorat i l’AFA.

L’Ajuntament ens dóna suport econòmic i logístic en la realització del Projecte.