PROVES PAU

INFORMACIÓ RELLEVANT

• Les proves de les PAU es realitzaran els dies 14, 15 i 16 de juny a la Facultat de Biologia de la UB.
  • Tot l’alumnat quedarà dimarts 14 a les 6:45 a la parada de metro del Fondo per anar a la Facultat de Biologia.
  • Es prega màxima puntualitat ja que, per anar a la facultat de Biologia es triga 1 hora.
  • Al classroom de tutoria estan penjades les instruccions a l’alumnat per fer les PAU. Podeu trobar-les clicant aquí
Recordeu l’alumnat que aquest dies és molt important que segueixi les pautes recomanables habitualment d’alimentació i descans:
– No els deixeu la nit anterior als exàmens que es quedin estudiant (treieu-los el WIFI perquè no puguin fer servir el mòbil i, si cal, els canteu una “nana” per adormir-se). És molt importatn que vagin a l’examen havent descansat les hores necessàries. El que no hagin estudiat fins aleshores, no ho retendran.
– Que preparin tot el que necessiten la nit anterior. Que repassin tot el material que han de portar: 2 o 3 bolígrafs, regle, calculadora, si els cal,…
– Que s’assegurin de tenir clares les instruccions. I les hores i lloc de quedada amb el grup.
– Que practiquin tècniques de relaxació. Els nervis són el pitjor enemic de les PAU
Tot anirà bé. Ho han treballat i ara només han de recollir els fruits d’aquesta feina. Molts ànims!