Optatives de 2n i 3r d’ESO curs 2019-2020

Durant el proper curs 2019-20 l’alumnat de 2n i 3r d’ESO podrà cursar una matèria optativa de 2 hores setmanals cada quadrimestre. Només la matèria de Francès tindrà una durada de tot el curs. No obstant això, l’alumnat que triï Francès també haurà de triar dues optatives, per si es dóna el cas que no pot fer francès.

En aquest enllaç hi ha la descripció de les matèries que oferim pel proper curs:

Informació Optatives 2n d’ESO

Informació Optatives 3r d’ESO

Tria d’Optatives: Per triar l’optativa s’haurà d’omplir el formulari  que estarà operatiu a partir de divendres dia 7 a les 20:00 h. El termini per enviar el formulari finalitza el divendres dia 14. En cas de no fer la tria, s’assignarà automàticament una matèria optativa. Es recorda que aquesta tria és vinculant per la qual cosa es recomana que la feu amb la família.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *