L’alumnat de 4t comença LECXIT

El dijous passat, 28 alumnes de 4t d’ESO van participar, en la Biblioteca de Fondo, en la formació inicial del programa LECXIT, una acció que s’emmarca dins del Servei Comunitari que han de dur a terme durant aquest curs.

LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. El projecte té el repte d’aconseguir que tot l’alumnat finalitzi l’etapa de primària amb un nivell de competència lectora que els asseguri el seu desenvolupament educatiu i social.

El nostre centre s’ha adherit al Programa a Santa Coloma, perquè el nostre alumnat acompanyi individualment a un infant per a esdevenir un lector orgullós, segur, entusiasmat amb l’aprenentatge i preparat per a l’èxit educatiu.