L’alumnat de 1r visita Avilés (Astúries)

Trenta-sis alumnes de 1r d’ESO, en representació de tot l’alumnat, han tingut l’oportunitat de viatjar a Avilés (Astúries) per conèixer els companys i les companyes de l’IES Menéndez Pidal, amb qui estem agermanats mitjançant el Programa Ministerial “Agrupaciones escolares”.

Durant tres dies han pogut compartir les classes amb l’alumnat de 1r d’ESO del Menéndez, realitzar tallers i activitats extraescolars de forma conjunta i per descomptat fer turisme per la ciutat i per Oviedo i Gijón.

Han estat dies molt intensos durant els quals també han tingut l’oportunitat de conèixer-se mútuament i compartir juntament amb el professorat de l’Institut una experiència enriquidora.

Al mes d’abril toca que ens visitin al Torrent l’alumnat d’Avilés i de Las Palmas, els dos centres amb els quals formem la “Agrupación”. Caldrà fer-los una bona rebuda!!