L’alumnat de 1r a Port del Comte

Quasi 80 alumnes de 1r d’ESO estan de colònies a Port del Comte, on realitzaran el seu treball de síntesi.

És una oportunitat per conviure amb els companys i el professorat, per realitzar activitats a l’aire lliure, aprendre cultura popular i per millorar l’anglès, doncs part del crèdit es duu a terme en immersió total, ja que els monitors-guies són nadius en aquest idioma. Aprenentatge significatiu!!

1 comentari

1. Ana Isabel Olayo Carrasco

Hola, bon dia.

Seria possible que algú posés algunes fotos més de l’estada a Port del Comte? Amb aquestes tres queda poc “il·lustrada” la sortida…