“La ciència en primera persona”

El nostre alumnat de 1r de batxillerat ha assistit avui dimecres a dues conferències impartides a la Biblioteca de Singuerlín:

• Consciència crítica: què és això del canvi climàtic i quin paper hi juguen els boscos? a càrrec de Teresa Rosas Torrent
  • Cazasteroides. Descubriendo asteroides con el móvil, a càrrec de Miquel Serra-Ricart

Aquestes conferències s’organitzen a Santa Coloma de Gramenet, dins l’activitat “La ciència en primera persona” en el marc de la celebració a Catalunya de la 23a Setmana de la ciència (del 9 al 18 de novembre) i estan adreçades a l’alumnat i professorat dels instituts de la ciutat.