Immersió lingüística – Reunió amb les famílies

Amb l’objectiu de desenvolupar el plurilingüisme de l’alumnat i, en especial, de millorar la seva competència en llengua anglesa, el Departament d’Educació ha signat un acord de col·laboració amb l’Agència Catalana de la Joventut per a l’organització d’estades d’immersió en llengua anglesa durant el curs escolar 2019-20. L’acció s’emmarca en el Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació finançat a través del Fons Social Europeu i gestionat, a l’Estat espanyol, pel Ministeri d’Educació Formació Professional.

És per aquest motiu que us convoquem a una reunió el proper dilluns dia 10 de febrer, a les 18:00h a la biblioteca de l’institut, per tal d’informar-vos sobre l’estada que els vostres fills I filles faran al Delta de l’Ebre, el proper mes de març.