Gimcana Barri Gòtic

barri-gotic

El Departament d’Anglès ha organitzat una sortida cultural i obligatòria adreçada als alumnes de 4t d’ ESO. Els proposem de participar en una Gimcana en llengua anglesa que tindrà lloc pel Barri Gòtic de Barcelona. L’activitat es farà el proper dia  1 de març entre les 11.15h i  les 14.15h. Sortirem de l’institut a les 10.10h, un cop fetes les dues primeres hores de classe. Un cop acabada l’activitat els alumnes aniran cap a casa en metro acompanyats pels seus professors. És obligatori  portar esmorzar i beguda.

El transport va a càrrec de l’alumne.

Es tracta d’una activitat d’immersió lingüística en anglès  en un context motivador pels alumnes.

L’activitat és liderada per una dinamitzadora britànica nativa

Cal que els alumnes portin telèfon mòbil o càmera de fotos, llibreta i bolígrafs.

Atentament,

Departament d’ Anglès