Ens ha visitat l’alumnat de 6è

La setmana passada van finalitzar les visites al Torrent de l’alumnat de 6è de les nostres escoles adscrites. Aquest any han vingut pràcticament totes.

Han visitat el Torrent de les Bruixes l’Escola Ausiàs March, l’Escola Beethoven, l’Escola Mercè Rodoreda, l’Escola Pallaresa, l’Escola Riera Alta, l’Escola Rosselló Pòrcel, l’Escola Salvat Papasseit i l’Escola Serra de Marina. En total 397 alumnes.

El nostres alumnes de 1r d’ESO han estat els seus guies, els han ensenyat l’Institut, els han explicat què fem i els han acompanyat com a monitors en dos tallers pràctics.

Gràcies a tots i totes. Us hi esperem el 12 de març amb les vostres famílies!