Diada de la ciència a l’Institut

Avui hem celebrat la nostra V Diada de la ciència. Hem dedicat la jornada lectiva a la realització de tallers molt diversos, però amb un punt en comú: la divulgació científica.

L’alumnat ha tingut l’oportunitat de participar de forma activa en tallers mediambientals, com la fabricació d’uns altaveus amb material reciclat (cartó, cables, etc.) o la creació de guarniments nadalencs ecològics. Tallers de ciència i art, d’anàlisi d’ADN, d’òptica, d’estadística per guanyar, de màgia i ciència, de dibuix científic, i així fins a 20 tallers diferents.

Els tallers són internivells i això dóna l’oportunitat a l’alumnat de conviure amb companys de diferents edats. L’alumnat de 2n de batxillerat participa com a monitors, ajudant el professorat.