Cloenda Micromón’21

El dimecres a la tarda l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de Biologia ha participat en la Cloenda del Programa MicroMón@UAB_4.0.

A l’acte, que ha tingut lloc en format virtual, han participat també l’alumnat dels altres centres de Barcelona que també han participat en el Programa, el seu professorat, així com l’alumnat i el professorat de la UAB que duent a terme aquesta iniciativa.

Les iniciatives com aquesta permeten l’alumnat de secundària apropar-se a la ciència i al seus investigadors, i són molt necessàries per fer la ciència propera i accessible. Es necessiten més propostes en aquest sentit!