Beques d’estiu alumnes 1r i 2n d’ESO

english-timeEl Ministerio de Educación, Cultura y Deporte ha convocat unes beques d’estiu pels alumnes de 1r i 2n d’ESO per a participar al “Programa de Inmersión Lingüística en colonias de vacaciones”

Es treballaran aspectes orals en  llengua anglesa, a instal·lacions situades per diferents punts de la geografia espanyola.

Hi ha 2 modalitats amb un nombre total de 500 places. El termini de sol·licitud es entre el 9 i el 29 de juny.

Entre d’altres requisits caldrà que el sol·licitant tingui una nota de Notable del curs 2015-2016 i una nota final d’anglès també de Notable.

Els alumnes interessats hauran de presentar un certificat de notes, certificat de matriculació i consentiment legal segons models que es trobaran a la pàgina web de la convocatòria:

Colònies de vacances per a 1r d’ESO

Colònies de vacances per a 2n d’ESO