Benvinguts al nou curs 2020-21!

El proper dilluns dia 14 donarem el tret de sortida a un nou curs. Començar un curs sempre és emocionant, però aquest encara ho serà més.

El curs comença per tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat el dia 14 de septembre. Serà un dia d’acollida i  es farà de manera esglaonada en el següent torn horari:

• 09:15 – 11:15 h: Alumnat de 1r d’ESO
  • 10:15 – 11:45 h: Alumnat de 2n d’ESO
  • 11:00 – 12:30 h: Alumnat de 3r d’ESO
  • 12:00 – 13:30 h: Alumnat de 4t d’ESO
  • 12:15 – 13:45 h: Alumnat de batxillerat

Només l’alumnat de 1r d’ESO pujareu al centre en autocar. L’alumnat de 2n d’ESO  no tindreu autocar el 1 dia.  A cada una de les parades trobareu alumnes voluntaris de l’institut que us faran d’acompanyants. Portaran una samarreta toronja del Torrent. Haureu d’estar a les parades en el següent horari:

Totes les entrades i sortides es realitzaran per la porta que travessa el pati i d’aquest al vestíbul de l’institut.

Recordeu que és obligatori portar mascareta.

Bon inici de curs!!!!!