Torneig FLL

Aquest darrer dissabte, un grup de deu alumnes de 1r, 2n i 3r ESO van participar en el Torneig classificatori de la First Lego League (FLL). Va ser una jornada molt divertida i on van aprendre molt, tot participant en el Joc del Robot, aconseguint 100 punts (la segona millor puntuació) i el premi al millor disseny de robot.

Durant els darrers tres mesos, s’ha format un grup d’alumnes (Maria, Mateo, Max, Maham, Miquel, Alex, Lara, Ismael i Paco) que han dedicat temps i esforços en preparar les diferents missions del joc del robot i la presentació del projecte científic.

FLL és un repte internacional que desperta l’interès dels joves, de 10 a 16 anys, per la ciència i la tecnologia. Aquest any s’ha promogut la investigació, la resolució de problemes, i la ciència sobre un tema tan important com l’aigua.

Els participants a FLL dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®, investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d’avui i desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.