Eleccions al Consell Escolar

Enguany hi ha eleccions al Consell Escolar. Cal renovar una part dels seus membres.

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. En el nostre Institut està format per 6 professors, 3 alumnes, el president/a de l’AFA (Associació de Famílies), 3 representants dels pares/mares de l’alumnat, un representant del personal d’administració i serveis i un representant de l’ajuntament.

Ens reunim de forma ordinària en iniciar el curs i en finalitzar cada trimestre. En conjunt són unes 4 reunions al curs. Ho fem en dijous, a les 16h.

Del sector pares/mares hi ha 3 vacants. Si esteu interessats a presentar la vostra candidatura teniu de temps fins al divendres 16 de novembre. He d’omplir aquest document i lliurar-lo a l’oficina d’administració de l’Institut (si voleu, la pot lliurar el vostre fill/a).

Les eleccions seran el dilluns 29 de novembre. La mesa electoral estarà al vestíbul de l’Institut des de les 12h fins a les 5 de la tarda, ininterrompudament.