Santa Coloma 2050

Demà dimecres 18, els alumnes del Torrent faran les presentacions del seu darrer TG “Santa Coloma 2050” als següents espais:

• Alumnat de 1r d’ESO: a la biblioteca de l’institut. Horari: 8:15h a 14.45h
  • Alumnat de 2n d’ESO: a la Sala d’actes del Museu Torre Balldovina (Santa Coloma).… Llegeix més»

Una imatge val més que mil paraules!

Uns 45 alumnes de l’Institut acompanyats de professorat del centre han participat de forma activa en la campanya solidària del Banc d’aliments.
El dimecres entre les 10h i les 17h han empaquetat els aliments recollits durant la campanya en una nau de Santa Perpètua de la… Llegeix més»

Campanya de recollida d’aliments

Durant tota la setmana, al primer pati, els companys de 3r de l’optativa “Pobresa i quart món” estaran al vestíbul per recollir els aliments que pugueu aportar.
El cartell que veieu ha estat creat per l’alumnat de 3r de l’optativa “Art gràfic”.
Consulta la web del Projecte… Llegeix més»

Setmana de la solidaritat

La setmana del 25 al 29 de novembre durem a terme a l’Institut una campanya solidària per recollir aliments. Ho farem en col·laboració amb el Banc d’Aliments.
Aquesta setmana que entra els delegats solidaris de cada classe informaran la resta de companys dels detalls de la… Llegeix més»

Diada de la ciència al Torrent

Avui hem pogut gaudir d’una jornada científica i tecnològica.
El professorat ha muntat i impartit fins a 23 tallers. L’alumnat de 2n de batxillerat han col·laborat com a monitors.
L’alumnat ha passat per tallers com: scape room científic, investigació genètica amb CSI Torrent, art òptic, construcció d’un… Llegeix més»

Museu de les Matemàtiques

L’alumnat de 2n d’ESO ha pogut gaudir de la visita al mmaca de Cornellà.
També han fet el taller de Cúpules de Leonardo. Consisteix a construir, utilitzant un sol model de bastó, diferents models d’estructures. En acabar, han pogut entrar dins la cúpula com si fos una… Llegeix més»

6a Setmana de la Ciència

La setmana de l’11 de novembre celebrem la 6ª Setmana de la Ciència en el nostre institut.
El divendres 15 de novembre gaudirem d’una diada especial amb la realització de tallers. Cada alumne/a s’ haurà d’inscriure’s a dos. Les inscripcions es faran a les hores de… Llegeix més»

Trekking a la Serralada

L’alumnat de 1r de batxillerat ha posat en relleu el bon estat físic en què es troba! També ha gaudit d’un matí en un dels espais naturals que encara conservem.
Ha sortit a les 8.30 hores de l’institut i durant tot el matí ha recorregut caminant… Llegeix més»

Buchenwald 2019

La Urimare, el Miguel i la Valeria, els nostres alumnes de 1r de batxillerat ja estan a Buchenwald, Alemanya.
Juntament amb nois i noies d’altres instituts de la ciutat participen del Programa “Joves i Cooperació”, un projecte organitzat des de l’Ajuntament que compta amb la col·laboració… Llegeix més»