Feliç Sant Jordi!

A les classes d’Educació Plàstica i Visual hem treballat fonaments del disseny aplicat al cartellisme… I Sant Jordi ha envaït el logotip del centre 😅

Adaptació d’un alumne de 3r d’ESO 😉

Feliç Diada de Sant Jordi! 🌹📖 🙂

I Olimpíada de Dibuix Tècnic de Catalunya

Estudiants dedicant hores d’un dissabte en anar a Barcelona a competir en Dibuix Tècnic?
I tant!  Dos alumnes de segon de batxillerat del nostre centre han participat en la I Olimpíada de Dibuix Tècnic de Catalunya. Gran esdeveniment per posar-nos a prova, i compartir experiències i… Llegeix més»

Estrenem pancarta :-)

Estem encantades d’estrenar la nova pancarta de l’institut. Dedicada a la celebració dels 25 anys del centre. Esperem que us agradi tant com a nosaltres 🙂

Façana de l’institut

Logotip dels 25 anys del centre

Fragment de la pancarta

Portes Obertes

Visiteu l’Institut Sant Pere i Sant Pau

Dates de les jornades de portes obertes al centre: 27 i 28 de febrer, de 16:00 a 19:00 h

Truqueu-nos al 977213248 o escriviu-nos a secretaria per demanar informació i fer reserva.

Sortim als informatius!

El nostre institut és protagonista a l’informatiu de TAC12, celebrant el seu 25è aniversari. Aquest dijous, 12 de gener, membres destacats de la nostra comunitat educativa prendran la paraula per compartir la fascinant història de la fundació del centre. A més, detallaran les diverses activitats… Llegeix més»