ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ

Benvolguts/des famílies,
Per tal de fer efectiva la matricula del vostre fill/a pel curs 2023-2024 recordeu que cal demanar cita prèvia per telèfon 977213248 o al correu electrònic secretaria@institutsantpereisantpau.cat.

És imprescindible que porteu la documentació següent:

• 2 fotos de carnet recents amb el nom i cognoms de l’alumne darrera.
  • Resguard de l’ingrés realitzat al compte de l’Institut Sant Pere i Sant Pau del Banc Santander on
    consti el nom i cognoms de l’alumne/a conforme han abonat la quantitat :

• 1r d’ESO: 52 euros (40 euros quota material + 7 euros plataforma de lectura Legiland*+ 5 euros samarreta d’Educació Física).
    • 2n d’ESO: 52 euros (40 euros quota material + 7 euros plataforma de lectura Legiland*+ 5 euros samarreta d’Educació Física).
    • 3r d’ESO, 4t d’ESO I 1r BATX: 46.20 euros (40 euros quota de material + 1,20 euros assegurança escolar + 5 euros samarreta d’Educació Física).
    • 2n BATX: 41,20 euros (40 euros quota de material + 1,20 euros assegurança escolar).

Es pot fer l’ingrés a l’oficina, per transferència o al caixer de l’oficina del Banc Santander. Si ens realitza
un ingrés des del Banc ens han informat que l’horari d’oficina és fins a les 11h.

ES86 0049 4365 51 2590018551
  • Plec de documents complimentats.
  • Certificat o butlletí de notes i competències bàsiques per als alumnes de 1r d’ESO que no venen de l’escola Pràctiques, escola Marcel·lí Domingo, escola Sant Pere i Sant Pau i escola Pax. Els alumnes nous d’altres nivells d’ESO només certificat o butlletí de notes.
  • Carnet de vacunacions (original i còpia)
  • DNI/NIE o Passaport del pare, mare o tutor legal (original i còpia)
  • DNI/ NIE o passaport de l’alumne si en té (original i còpia)
  • Llibre de família (original i còpia)
  • Targeta Sanitària (original i còpia)
  • Empadronament en cas de no coincidir l’adreça amb el DNI dels pares.
  • Títol d’ESO en cas de matricula d’un alumne de Batxillerat.

Si no porten tota la documentació necessària, no podran formalitzar la matrícula

(*) El Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu PROA + té com a eix fonamental el reforç institucional de la capacitat de transformació i formativa dels centres que presenten una complexitat educativa més gran, amb la finalitat de reduir l’absentisme escolar i millorar l’èxit educatiu de tot l’alumnat especialment del més vulnerable.
PROA + subvenciona amb 10€ cada matrícula de la plataforma de lectura Legiland a l’alumnat de 1r, 2n i d’ESO (ja descomptat a l’import abans esmentat)