Intercanvi Québec 2014-15

Aquest curs 2014-2015 el nostre centre participa per primera vegada en un intercanvi d’alumnes amb el Quebec. Els objectius del programa són l’apropament a la cultura quebequesa i la millora de la llengua francesa dels nostres alumnes. L’intercanvi té una durada de 6 mesos ( 3 mesos d’estada a Catalunya de l’alumne quebequès i 3 mesos d’estada de l’alumne català al Quebec).

El dia 15 de setembre va arribar a l’aeroport del Prat l’alumna quebequesa i l’endemà es va incorporar a la seva classe de 4t d’ESO amb la seva “correspondante”. Des d’aquí li volem donar la benvinguda i desitjar-li una molt bona estada. També volem agrair a la família que l’acull la seva bona predisposició i interès pel projecte del que en són pioners.

El mes de gener marxarà la nostra estudiant cap al Quebec. Sens dubte, haurà d’adaptar-se a nous horaris i costums tot apropant-se a una altra cultura que li permetrà millorar el seu coneixement de francès, adquirir més autonomia personal i ampliar els seus horitzons d’estudiant.

Setembre 2014: Arribada de la Juliette a l’aeroport.

quebec 14-15

Desembre 2014: Fi de l’estada a Catalunya de Juliette

Poc abans de tornar cap al Quebec, vam fer una entrevista a la Juliette per parlar de les seves impressions. Sabem que ha fet molts amics i que ha millorat molt el seu castellà.

Nosaltres recordarem sempre la seva simpatia i el seu somriure.

Au revoir et bonne chance, Juliette !!

Entrevista a Juliette

Gener 2015: Fotos de l’estada de Beatrice Bruschi al Quebec

bea 1

bea 2