CONFERÈNCIA A l’EETAC: Programa Apollo: 50 anys de l’arribada de l’home a la Lluna

L’alumnat de 4rt ESO va assistir ahir a la conferència “Programa Apollo: 50 anys de l’arribada de l’home a la lluna” que l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) va organitzar en el marc de la Setmana de la Ciència 2019. L’esmentada conferència va ser a càrrec de Rafael Clemente, enginyer industrial, Màster of Science, i col·laborador per temes de divulgació científica durant més de cinquanta anys a La Vanguardia, El País i altres mitjans. El senyor Clemente ha publicat enguany el seu tercer llibre sobre temes relacionats amb l’exploració espacial. Va ser una xerrada molt profitosa pels alumnes, que van reforçar i ampliar els seus coneixements sobre l’arribada de l’home a la lluna i que al final de la sessió van poder fer preguntes i resoldre dubtes relacionats amb aquest fascinant fet històric.