EL SERT, DE NOU, A RÀDIO CASTELLDEFELS

El dia 7 de maig, alumnat de 3r d’ESO de l’optativa i alternativa de programació radiofònica va participar en la gravació d’un programa que es va emetre el dia 11 de maig a Ràdio Castelldefels.

Els alumnes que hi participaren van ser: l’Ainhoa Aguilar, la Daniela Bujalance, el Mauro Cocaro, el Simón Díez, la Sara Sofía Franco, l’Aitana García, la Claudia Jiménez, l’Aleix Martín, el Marc Planas, el Pedro Ruiz, el Daniel Sánchez, l’Alex Vázquez i l’Hugo Vega.

Van tractar de temes diversos: les guerres d’Ucraïna i Rússia i la de Palestina i Israel, les armes nuclears, la pobresa a l’Amèrica del Sud, el comerç il·legal d’animals, els gossos PPP, la formació de les galàxies, el grup musical Maneskin, una entrevista al professor  i músic Jesús Corral, alguns esports (criquet, NBA i gimnàstica artística), el tik-tok i les dificultats dels invidents a la ciutat de Castelldefels.

Podeu veure fotografies a continuació:

RÀDIO ESCOLA

Podeu escoltar el programa a continuació: