Visita alumnat IRTS de Perpinyà | Erasmus+ Pràctiques APSD

Avui un grup d’alumnes de l’Institut Régional du Travail Social (IRTS) de Llenguadoc-Rosselló, a Perpinyà, ha vingut a visitar La Serreta. Són aquí per fer practiques en empreses en el programa europeu ERASMUS+.

Les pràctiques són a empreses col·laboradores amb el nostre institut de la família de Serveis i en l’especialitat d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència (APSD). Han visitat les instal·lacions i han estat passejant per l’hort realitzat pel nostre alumnat d’APSD (al nostre canal de YouTube podeu veure un vídeo del projecte de l’hort).

Fotografia de l’hort de la Serreta que el nostre alumnat va fer uns mesos enrere.

L’Institut Régional du Travail Social (IRTS) de Llenguadoc-Rosselló és una entitat denominada d’Ensenyament Superior del Camp Educatiu i Social, autoritzada pel Ministeri d’Afers Socials i pel Conseil Régional. Està acreditada per a la missió regional de servei públic en formació professional, inicial i contínua.