PROVES PAP EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

La matrícula de la convocatòria ordinària de la PAP per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària és del 7 al 15 de febrer (ambdós inclosos), i la prova és el dissabte 2 d’abril.

Com a novetat aquest 2022, l’alumnat que ha sol·licitat una beca per aquest curs, si en el moment de la matrícula de la convocatòria ordinària de PAP no disposa de la resolució definitiva, haurà d’incorporar telemàticament a l’apartat “Altres dades” del portal d’accés a la universitat la documentació provisional de concessió de la beca o bé, el resguard de sol·licitud de la beca. Amb aquesta documentació provisional, l’estat de la seva matrícula es modificarà a “Matrícula no vàlida: Taxa gratuïta però manca lliurar documentació”. No veurà la matrícula vàlida definitiva però podrà examinar-se de la PAP de manera condicional.

Una vegada l’alumnat disposi de la documentació definitiva, és a dir la credencial de beca per al curs 2021-2022, l’haurà d’incorporar al portal d’accés a la universitat per tal de confirmar la seva bonificació de taxes. En cas de no disposar d’aquesta documentació com a molt tard el 16 de maig, l’alumnat haurà de formalitzar el pagament de la matrícula de la PAP per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària.

Quan l’alumnat incorpori la documentació provisional al portal d’accés a la universitat, rebrà un missatge de correu electrònic amb tota aquesta informació i el procediment a seguir.

Una altra novetat important és el tràmit “Consulta d’aula i lloc de la prova” (a partir del 30 de març per a la convocatòria ordinària i a partir del 12 de juliol per a la convocatòria extraordinària) on cada alumne/a podrà consultar la facultat i l’aula assignada on s’examinarà, segons la seu escollida a la matrícula.