Ensenyaments del BATXILLERAT a l’INS LA SERRETA

(Feu click aquí per descarregar tota la informació)

El Batxillerat és l’etapa que es cursa normalment entre els 16 i els 18 anys. Consta de dos cursos de trenta hores lectives setmanals. Estudiar un Batxillerat us prepararà per incorporar-vos a estudis posteriors universitaris o professionals. En el nostre centre, aquests estudis són gratuïts perquè l’Institut La Serreta és un centre públic que depèn del Departament d’Ensenyament.

Podeu escollir entre tres modalitats diferents de batxillerat: ARTS, CIÈNCIES I TECNOLOGIA, i HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS. La modalitat d’arts s’adreça a alumnes amb inquietuds i interessos en els fenòmens artístics, l’expressió i la creativitat, el món audiovisual, les arts gràfiques, el disseny, el patronatge, els mitjans de comunicació, la publicitat, les arts escèniques, la producció i gestió d’empreses del sector cultural o l’animació cultural i social. La modalitat de ciències i tecnologia és per aquells alumnes interessats en ciències experimentals, matemàtiques, estudis relacionats amb continguts científics i sanitaris, i el món dels processos tecnològics i dels materials, instruments, aparells i maquinària. I, finalment, la modalitat d’humanitats i ciències socials està orientada a alumnes amb inquietuds relacionades amb estudis lingüístics i literaris, filosofia, sociologia, ciències socials, jurídiques, polítiques i econòmiques, la gestió i administració pública, comunicació, Relacions Públiques, publicitat, i turisme.

Oferta de places pel BATXILLERAT 2020-21

L’oferta inicial al nostre centre és de  30 places pel Batxillerat ARTISTIC i 22 places tant pel Batxillerats Social/Humanitats  com per al Batxillerat Científic/Tecnlògic. .