Eleccions Consell Escolar Novembre 2021

Benvolgudes famílies,

Us fem saber que s’ha publicat la resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari i el règim de procés electoral per renovar els membres dels consells escolar

En aquestes properes eleccions s’han de renovar 2 representants del sector de pares i mares de l’alumnat i és per aquest motiu que us animem a participar per poder ser membres del consell escolar del centre.

Són possibles candidats tots el pares, mares i el tutors o tutores l’alumnat del centre que n’exerceixen la pàtria potestat o la tutela i que figuren en el corresponent cens electoral.

Calendari del procés electoral al consell escolar:

5 de novembre.

Publicació del calendari.

Publicació del cens al taulell d’anuncis del centre.

Comença el termini de presentació de les candidatures.

10 de novembre.

Finalitza el termini de reclamacions al cens electoral.

23 de novembre.

Finalitza el termini de presentació de les candidatures.

25 de novembre.

Eleccions al consell escolar.

15 de desembre.

Reunió constitutiva del consell escolar.

*Presentació de candidatures: podeu passar per la recepció del centre i des de la pàgina web del centre , a partir del dia 5 de novembre, i recollir el model de candidatura per a les eleccions. Es poden presentar candidatures fins el dia 25 de novembre.

*(Si el nombre de persones candidates a membres del consell escolar d’un determinat sector és inferior al nombre de llocs a cobrir, totes les persones membres del sector corresponent són elegibles com a representants d’aquell sector en el consell escolar)

ENLLAÇ: FEU CLIC PER DESCARREGAR EL DOCUMENT DE CANDIDATURA.

MESA ELECTORAL

Per a l’elecció de les persones representants del sector dels pares i mares o tutors de l’alumnat, la mesa electoral està formada pel director del centre, i per dues persones designades per sorteig entre totes les que integren el cens d’aquest sector.

La direcció del centre es posarà en contacte amb les famílies que hagin estat designades per sorteig.

Per qualsevol informació quedem a la vostra disposició.

Cordialment,

Montserrat Vendrell Aumatell