Col·laboració amb el Banc d’Aliments a Rubí

L’alumnat del PFI d’Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic a Rubí participa en el bon funcionament del Banc d’Aliments de Rubí que desenvolupa el recapte d’aliments amb l’ajuda de persones voluntàries.

Realitzant aquesta activitat, es posen en pràctica els continguts que es treballen a l’aula, afavorint l’aprenentatge, les relacions intergeneracionals i la inserció de l’alumnat, complint d’aquesta manera amb un dels objectius claus d’aquest programa.

Les tasques que es duen a terme estan relacionades tant amb les matèries dels mòduls professionals com generals, així, es treballen continguts com la preparació, entrega i distribució de productes o matemàtiques realitzant inventaris. A més es fomenta el treball en equip, la cohesió del grup i les relacions amb els voluntaris del banc d’aliments.

Perfil Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic
Romero Latorre, Marta