Biblioteca Humana | Discurs alumnat i imatges

“Bon dia, els alumnes de 4t de l’ESO de l’Institut La Serreta us donem la benvinguda a la Biblioteca Humana 2022.

Aquest projecte de Servei Comunitari de Biblioteca Humana de La Serreta que es ve realitzant des del curs 2018-2019, amb la col·laboració d’UniPau i el suport de l’Ajuntament de Rubí, vol contribuir al canvi en les dinàmiques d’exclusió, discriminació, invisibilització i desigualtat que es donen envers determinats col·lectius amb l’objectiu de fomentar la convivència i la cohesió social en l’àmbit educatiu i en l’àmbit local.

Durant diversos dies hem estat compartint les històries de diferents persones, amb les quals vam veure temes de discriminació, diferències socials, de gènere, etc. Hem après que la diversitat humana és una gran riquesa. Per nosaltres ha estat una experiència molt bona i enriquidora.

Aquest projecte ens ha aportat molts valors com l’empatia, l’escolta activa, el respecte, la curiositat i el saber treballar amb diferents persones. Sense dubte jo tornaria a repetir aquesta experiència i recomanaria aprofitar-la al màxim als propers participants.

Esperem que pugueu gaudir d’aquest espai d’interacció i diàleg i sobretot que aprenguem que totes i tots som xarxa!

Moltes gràcies!”