Digitalització dels nostres alumnes de l’ESO

El nostre centre, l’institut La Serreta,  tenia prevista una introducció gradual a l’entorn educatiu Gsuite, les circumstàncies creades per la pandèmia del COVID19 ens han obligat a accelerar aquest procés…

Digitalització dels nostres alumnes de l’ESO Llegeix més »