Visita a la UAB

Dijous, l’alumnat de 4t vam visitar la UAB. Vam fer un recorregut guiat per les diferents facultats i instal·lacions, vam aprendre el funcionament de les assignatures i crèdits i la gran quantitat d’activitats i associacions en les quals es pot participar. Tot plegat va ser… Llegeix més»

Tallers matemàtics a 4t

El dimarts 24 de febrer i el dijous 26 de febrer es durà a terme el taller “Geometria amb bombolles de sabó” a 4t d’ESO. És una activitat dinàmica i motivadora organitzada per Explorium.
Explorium és una associació sense ànim de lucre que fomenta l’aprenentatge transversal… Llegeix més»