Punt d’Intercanvi de #llibreslliures

T’agrada llegir? Tens llibres a casa que ja no fas servir i en voldries de nous? Doncs vine al Punt d’intercanvi de #llibreslliures que s’ha habilitat a la cantina i emporta’t gratuïtament els que més t’agradin!
FUNCIONAMENT

• El punt d’intercanvi de llibres està actiu TOT L’ANY a… Llegeix més»

Torna la xocolatada solidària

Sant Jordi Solidari.
Enguany tornem a muntar un bon cacau! El 23 d’abril, aprofitant la diada de Sant Jordi, sortirem al pati a menjar xocolata i coca.
Agraïm a l’AFA el seu patrocini per tal que els beneficis recaptats siguin destinats íntegrament a la investigació del càncer… Llegeix més»

Preinscripció a batxillerat

Entre el 18 i el 25 d’abril estarà obert el termini per presentar les sol·licituds de preinscripció per cursar estudis de BATXILLERAT el proper curs 2024/25.
1. Procediment de preinscripció per alumnes que actualment cursen 4t ESO al nostre centre:
No caldrà que facin cap tràmit de… Llegeix més»

Punt lila

Punt Lila a l’Institut de Sentmenat!
Un cop al mes, el pati de l’institut es dinamitzarà amb el Punt Lila amb l’objectiu de sensibilitzar envers la igualtat de gènere i la coeducació. L’alumnat de Problemàtiques Socials de 1r de batx engrescat amb la tasca portarà a terme diverses… Llegeix més»

Proves d’avaluació diagnòstica de 2n d’ESO

Els dies 15, 16 i 17 d’abril el nostre alumnat de 2n d’ESO durà a terme les proves internes de diagnosi que avaluen les competències específiques de les matèries de Matemàtiques, Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura, Llengua Anglesa i Ciències Experimentals.
La prova és interna, organitzada pel Consell… Llegeix més»

Proves Competències Bàsiques de 4t

Els dies 16 i 17 d’abril l’alumnat de 4t durà a terme les proves que avaluen les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit en competència lingüística (catalana, castellana i anglesa), en competència matemàtica i en competència en ciència, tecnologia i enginyeria. Aquesta prova és externa, elaborada i organitzada pel… Llegeix més»

Taller mobilitat segura