Proves i exàmens

Avaluació externa que s'aplica cada any, al mes de febrer-març, a tots els centres d'educació secundària.
Més informació al Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu.

La prova d’accés a la universitat és un requisit per a l’alumnat que té el títol de batxillerat o equivalent per accedir a les universitats.
Més informació al Canal Universitats.

Proves per obtenir el graduat d'ESO, adreçades als exalumnes de 4t (de 18 anys i amb un màxim de 5 suspeses).

Requisists:

• haver complert 18 anys o bé complir-los durant aquest curs.
  • fer o haver fet els 17 anys dins del curs anterior i complir alguna de les condicions següents:
    • tenir un contracte laboral que impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    • trobar-se en procés d'obtenció d'un permís de treball.
    • ser esportista d'alt rendiment.

Més informació sobre Graduat en educació secundària obligatòria (alumnes que no l'han obtingut en finalitzar l'etapa)

Els alumnes de 17 anys o més (o que els compleixin el curs actual) i que no tinguin el títol de graduat en educació secundària obligatòria, poden fer la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà. En cas de superar-la, es garanteix l'accés directe al cicle formatiu.*
Trobareu tota la informació, calendari, requisits, i podreu fer la inscripció, a Formació professional Grau Mitjà.
*(L'institut no prepara per a la prova, però el professorat podem orientar i assessorar a qui ho demani).