Taller Si no ho vius, no ho sents
02/04/25Demà 3 d’abril es fa el taller Si no ho vius no ho sents a 4t AO i 4t d’ESO. És un taller gratuït del Consell Comarcal del Vallès Occidental, amb una durada de 2 hores cada un.
Es tracta d’una sessió immersiva que porta a… Llegeix més»

