Proves de competències bàsiques de 4t

Els dies 3 i 4 de maig l’alumnat de 4t durà a terme les proves que avaluen les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit en competència lingüística (catalana, castellana i anglesa), en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova és externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu i es du a terme al mateix temps a tots els instituts de Catalunya. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un deure dels alumnes.

La realització de les proves comporta un canvi en l’horari habitual. Cal que es presentin a l’Institut a les 8:30, quan es farà la rebuda de l’alumnat i la preparació i inici de les proves; un cop finalitzades, les classes seguiran amb normalitat. Aquest curs, com a novetat, els enunciats de les proves no són en format paper sinó que els hauran de visionar al seu ordinador.

A partir del 26 de juny s’enviaran els resultats, amb un informe del Departament d’Ensenyament on es detallaran els resultats obtinguts en cadascuna de les proves per part dels vostres fills i filles.

Esperem que els vagi molt bé a tot l’alumnat de 4t.  Molta sort!

Institut de Sentmenat