Prova d’expressió oral de les competències bàsiques

L’alumnat de 4t d’ESO inicia aquest dilluns una de les proves de competències bàsiques que es realitzen en finalitzar aquesta etapa educativa.  Els dies 20 i 21 de març fan lavaluació de l’expressió oral en la competència comunicativa lingüística en llengua catalana.

Les proves que avaluen les competències i coneixements bàsics que l’alumnat ha d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, cientificotecnològica i matemàtica es fan els dies 3 i 4 de maig.

És una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes.

Els desitgem molta sort, tot i que confiem molt en el seu potencial!

Trobareu tota la informació referent a la prova en aquest document.