Projecte d’art

L’alumnat d’Expressió artística de 4t d’ESO, en el marc del Projecte d’Art que fem amb l’Ajuntament de Sentmenat i el Taller d’Art, hem fet una activitat de creació d’una obra tridimensional a partir del concepte del CANVI.

Amb aquesta creació s’han expressat les inquietuds i motivacions que sorgeixen en un moment tan vital com és el que viu en aquests moments el nostre alumnat de 4t: el tancament d’una etapa i el començament d’una altra.

Ha estat una activitat pràctica, però també d’introspecció, que ens ha ajudat a reforçar vincles i explorar nous llenguatges expressius. Amb tot això, els resultats han estat sorprenents, per les peces i el que transmeten.

Us convidem a totes i tots a visitar l’exposició a l’Espai Jove de Sentmenat. Esperem que us agradin tant com ens ha agradat a nosaltres formar part del procés.

Podreu veure les obres durant tot el mes de juny. Tanmateix, a continuació us fem un tast per a que us animeu a anar-hi!!