Vaga 7 març
06/03/25Benvolguts/Benvolgudes,
Us informem que els/les alumnes de 3r, 4t i AO d’ESO i 1r i 2n de batxillerat han sol·licitat exercir el seu dret de manifestació/vaga d’estudiants convocat pel Sindicat d’Estudiants pel dia 7 de març.
Us recordem que:
- LA CONVOCATÒRIA DEL DRET… Llegeix més»

