Sortida de 1r d’ESO al CEM de Sitges
31/03/25Els nostres alumnes de 1r d’ESO han tingut l’oportunitat de participar en una sortida al Centre d’Estudis del Mar de Sitges, on van aprofundir en el fascinant món de la diversitat marina autòctona. A través d’activitats pràctiques i aprenentatge directe, els estudiants van conèixer la rellevància de… Llegeix més»

