Proves Competències Bàsiques de 4t

Els dies 16 i 17 d’abril l’alumnat de 4t durà a terme les proves que avaluen les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit en competència lingüística (catalana, castellana i anglesa), en competència matemàtica i en competència en ciència, tecnologia i enginyeria. Aquesta prova és externa, elaborada i organitzada pel… Llegeix més»

Taller mobilitat segura

El pròxim dimarts 2 d’abril es fa el taller de Mobilitat Segura a 2n Batx. És un taller que realitzen els Mossos d’Esquadra, amb una durada de dues hores per a cada un dels grups de 2n de batxillerat, i que considerem un complement a la xerrada que… Llegeix més»

Taller a 2n ESO

Objectiu del taller: Prevenir l’ús abusiu o problemàtic a les pantalles i xarxes socials.

Continguts del taller:

  • Afavorir l’ús responsable de mòbils, TV, videojocs, tauletes… i xarxes socials.
  • Promoure un bon ús de les aplicacions per aprofitar-les en la vida personal, professional i acadèmica.
  • Aspectes negatius de l’ús de pantalles i… Llegeix més»

Proves cangur

Aquest dijous 21 de març l’alumnat de l’institut realitzarà de manera conjunta les proves Cangur. És un joc-concurs de matemàtiques en que l’alumnat mira de respondre tantes qüestions com sigui possible.  L’objectiu de les proves és que els alumnes participin i dediquin una estona… Llegeix més»

Taller a 1r ESO


Objectiu del taller: Fomentar les competències personals i socials en l’adolescència.

Continguts del taller:

  • Autoconcepte. Autoestima. Autoconeixement. Estratègies per fomentar una bona autoestima. Identificació i gestió de les emocions.
  • Importància del grup d’iguals.
  • Identificació i eines davant la pressió de grup.
  • Recursos per a la resolució de conflictes.

Taller a 4t


Objectiu del taller: Fomentar les competències personals i socials en l’adolescència.

Continguts del taller:

  • Autoconcepte. Autoestima. Autoconeixement. Estratègies per fomentar una bona autoestima. Identificació i gestió de les emocions.
  • Importància del grup d’iguals.
  • Identificació i eines davant la pressió de grup.
  • Recursos per a la resolució de conflictes.