Preinscripció de CFGM de Gestió administrativa 24/25

PREINSCRIPCIÓ:

Del 24 al 30 de maig de 2024 s’escau el període de preinscripció de Cicles Formatius.pot La sol·licitud  es pot presentar en els següents formats:

ENLLAÇ A LA SOL·LICITUD: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

• Sol·licitud en suport informàtic (sense identificació digital):

Us demanarà el núm. d’Identificació de  l’alumne que us ha de lliurar el vostre centre de secundària. Si no el teniu, sol·liciteu-lo al centre. També el podeu consultar a: http://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne

Ompliu el formulari i abans d’enviar-lo haureu d’adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI de qui fa la sol·licitud i de l’alumne/a i pàgines del llibre de família on estan inscrits els pares i  l’alumne/a). Si teniu carnet de família nombrosa, monoparental o de discapacitat, també us demanarà que els adjunteu.

No cal indicar la nota mitjana de 4t d’ESO si aquest curs esteu cursant-lo.

Nota: si no s’adjunta la documentació obligatòria no podreu enviar la sol·licitud.

• Sol·licitud electrònica (amb identificació digital):

En la sol·licitud electrònica no cal adjuntar cap documentació, les dades ja són verificades per les administracions.

PORTES OBERTES

El dimecres 17 d’abril a les 18 h, realitzarem una Jornada de Portes Obertes, amb una sessió explicativa sobre l’organització del cicle de grau mitjà. Seguidament es farà una visita pels diferents espais del centre.

Més informació sobre la preinscripció:

CALENDARI:

PORTES OBERTES  17 d’abril a les 18 h