Els flequers i pastissers gironins reben un ambiciós estudi sobre hàbits de consum i atracció per l’ofici signat pel primer de Vendes

Els gremis de Flequers i de Pastissers de la demarcació de Girona han rebut els resultats d’una ambiciosa investigació signada pels alumnes de primer curs de Gestió de Vendes i Espais Comercials, que ha tingut dos objectius:

• Augmentar els hàbits de consum dels joves a fleques i pastisseries artesanes
  • Despertar l’interès dels joves en l’ofici del sector de la fleca i la pastisseria

Els estudiants, a més a més, han proposat unes solucions de màrqueting a fi de superar els obstacles detectats en l’estudi.

La presentació de les dades s’ha realitzat en una sessió de treball i debat celebrada a l’Institut, que ha finalitzat amb una degustació a càrrec de Pastisseria Noguera.

Aquest projecte ha integrat els mòduls professionals d‘Investigació comercial, Atenció al client, Anglès, Polítiques de màrqueting i Màrqueting digital.

La segona part del projecte serà duta a terme pel segon curs de Màrqueting i Publicitat juntament amb l’Escola d’Hostaleria de Girona.

L’equip docent agraeix a Àngel Segarra, Josep Maria Font i Toni Noguera per la confiança en l’encàrrec i fer possible un aprenentatge real, més enllà de l’aula.