Ciència i conscienciació ambiental en una conferència sobre cetacis
11/05/26El passat dimarts 5 de maig, professorat i alumnat de ciències de 1r de Batxillerat i 4t ESO vam poder gaudir de la presència de la biòloga marina Carla Rubio Gonçalves i conèixer més sobre la comunicació en els cetacis.
La Carla, especialista en odontocets i… Llegeix més»

